III. pohár motorových dvoukolek -Kámen u Pacova 2016

I když se přes moje zde uveřejněné výzvy nikdo nechtěl přidat, já si krásný výlet na hrad Kámen u Pacova na supr akci, pořádanou Liborem Marčíkem, samozřejmě nenechal ujít. Vždyť ji pořádá pouze jednou za 5 let. Po těch nejmenších silničkách, kde se stejně rychleji než 60 jet nedá, kde je provoz tak řídký, že není vůbec žádný problém si představit, že je rok 1920 a ne, že je silnice ve skutečnosti plná Pokémonů. Na svém řemenáči jsem nakonec ujel 480 km a to tak, že jsem po jízdě doma jen otřel olej.

O akci jsem věděl, že se mám na co těšit, jelikož jsem poslední ročník již absolvoval. A rovněž proto, že na Liborových stránkách je vždy možné dočíst se kdo a s jakými kousky přijede, nebyl jsem nikterak překvapen tou plejádou nádherných a mnohdy až neuvěřitelných kousků. Bylo by asi zbytečné popisovat vše slovy. Mrkněte na fotogalerii

Potěšující je skutečnost, že ponechávání strojů této nejstarší kategorie v původním stavu je věc již naprosto samozřejmá a v nových kabátech jsou jen kompletní, nebo částečné repliky. A taky stroje nešťastných a litujících majitelů, které v minulosti prošly tou zničující proměnou v leštěnku a kterým již dnes není pomoci.