ČZ 250 Tourist přírubová

Před pár lety jsem začal sbírat motorky a moc se mi líbily ty nablýskané zrenovované, což mě ale brzy přešlo, protože jsem před tím nevěděl o žádných replikách atd. 
Následně jsem si zanechal pouze 3 oblíbené motocykly po renovacích. 
Pragu BD 500 2 serie, kterých bylo vyrobeno pouze 200 ks s doklady a original Praga sajdou . Dále Jawu 350 OHV odkrytý ventil a Laurin Klement BZ 330 1903 . Tam mám ale nezrenovovaný motor . Jen lehce očištěný . Vše ostatní renovované jsem dal rychle pryč . Následně jsem začal sbírat pouze původni motocykly a mimo jiné se mi podařilo shromáždit celou sbírku motocyklů ČZ od roku 33 do roku 53 . Sbírka obsahuje v současné době 22 motocyklů . Už mi schází jen Kaktus , kterého se mi zatím  v pěkném původním stavu nedaří sehnat . Jinak vše jako ČZ 250, 350, 500 a všechny další už tam mám . Motocykly jsou všechny v původních stavech bez jediného replikového šroubku . Mají správné karburátory a vše se snažím doplňovat tak, jak má být . Témeř všechny motocykly jsou pojízdné.

Před nedávnem jsem koupil příruboveho Tourista z roku 36, kterého se podle informací prodejce ve 41. roce někdejší majitel pokoušel udělat ve stylu Indiana . Přelakoval ho a doplnil takové jakoby plechove kufry , na tu dobu velice pěkně udělané . Rozhodl jsem se motorku ponechat tak jak je.